Jump to content

Feil på lanber ibar hagler.


Choomnia

Recommended Posts

Hadde egentlig ikke tenkt å poste mer på dette forumet etter endel pepper i tråder og på PM men føler at jeg burde dele informasjonen om hagla med dere.

 

I September 2011 kjøpte jeg en Lanber Ibar Field, det var noe småkluss med hagla og løpet, men fikk svar her. Alt skulle egentlig være i orden.

 

Rett før jula 2011 kontaktet jeg politikammeret og etterlyste våpenkort. De manglet fortsatt innsendt kvittering fra forhandler.

 

Nå i Februar 2012 ble jeg oppringt av forhandler som opplyste om feil med hagla og våpennummer, på hele "batchen" (Senere leveringer sa de ingenting om). Jeg fikk beskjed om å dobbeltsjekke våpennummer på løp, og om det stod andre nummer, andre steder på hagla. Dette stemte overens med hva som ble skrevet på søknad osv. men er et ikke-eksisterende våpennummer i databasen (til politiet?).

 

Vil derfor anbefale folk som tenker på å kjøpe hagla om å spørre om dette har ordnet seg. Jeg venter fortsatt på tilbakemelding fra forhandler på videre framgang for å få hagla "lovlig".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...