Jump to content

Riflebaner nær Tromsø?


sealie

Recommended Posts

Heisann,

 

Jeg føler meg i grunn litt flau som må spørre om dette, men det klår så i fingrene på vinteren - så må bare spørre. Hvor er det folk i Tromsø drar for å skyte på riflebane etter at riflebanen i Tromsdalen ble permanent stengt? Mener å ha hørt at det ligger en bane nær Laksvatn eller deromkring? Må man virkelig så langt eller i verste fall til innlandet for å kunne skyte med rifle på bane?

 

Etter å ha spurt VåpenAndresen, mener jeg at det er flere mer eller mindre "private" (eller veldig lukkede) baner nærmere Tromsø. Er det noen som har erfaringer med disse og hvorvidt nye medlemmer evt er velkommen? Kunne VELDIG gjerne tenkt å hatt et nærmere alternativ enn Laksvatn/innlandet for å kunne skyte med rifle på bane :-(

 

Tilbakemeldinger blir satt pris på!

 

-Vidar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hva med DFS sitt anlegg i Tønsvik?

Går ut fra at det enda er drift dær...

Banker liv i en gammel tråd igjen (vet ikke hva som er best av det eller å lage to nærmest like tråder)

 

Er det noen som vet hvordan miljøet er i Tønsvika? Hardcore DFS med streng skyteleder eller casual for andre som bare vil trene på presisjon og forberede seg til jakta? Jeg er egentlig ute etter en så "casual" som mulig plass å kunne fordufte på ettermiddagene når jeg bare ønsker å lyre avgårde noen skudd for å trene. Er gjerne med på å betale leie eller andre kontigenter for å kunne kakke meg lag med noen andre.

 

Setter STOR pris på tilbakemelding :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...