Jump to content

Hvor er det blitt av magnum klassen i vest-agder?


TheColtman

Recommended Posts

Hei

 

Hvorfor ikke fikse det sjøl.

Hvis klubben din har tereng / bane som kan passe eller muligens en naboklubb, er det sikkert mulig å melde seg som stevneansvarlig. Samle sammen et gjeng og ta ansvar. Etterapprobering er bare å melde inn, og ikke noe å lage problem av.

 

Start planleggingen nå så er du klar til sesongen starter.

 

Trenger du tips eller informasjon er det mange her inne som kan gi deg nødvendig hjelp.

 

Lykke til med magnumstevnet.

Link to comment
Share on other sites

Vår klubb har jo meget egnet plass,men tror problemet er at leder/styret er mer glad i sp/sr og ikke magnum.

 

Jeg tenker ikke på eget magnum stevne,men det forundrer meg at magnum rett og slett er fjernet fra 1S,hvor det egentlig SKAL være med mindre annet er nevnt

 

Det er jo bare å rope ut her hvis det er noen som kunne tenkt seg å vært med å arrangert 1S MED magnum,jeg stiller :roll:

 

Jeg sier ikke dette for å klage eller legge skylden på noen,men som sagt jeg stiller gjerne opp hvis det er flere som kunne tenkt seg å delta?

Link to comment
Share on other sites

Vanlig felt + sp/Sr funker jo sånn noenlunde med samme avstander og tider.

Magnum krever normalt lengre skytetider, så det blir jo alltid litt krøll med at

man må skyte i 2 omganger med forskjellige tider på samme laget vist det er blandet.

 

Eller man kan ha lange tider og lengre avstander over hele fjøla. Noe blir litt feil

uansett hva man gjør såfremt man ikke har en egen tilpasset Magnum dag.

 

Men arragøren kan jo bare lage et løype med romslige tider som gjelder for felt

klassene også, så er jo alt administrativt enkelt....men da blir det vel for lett.

Link to comment
Share on other sites

Vanlig felt + sp/Sr funker jo sånn noenlunde med samme avstander og tider.

Magnum krever normalt lengre skytetider, så det blir jo alltid litt krøll med at

man må skyte i 2 omganger med forskjellige tider på samme laget vist det er blandet.

 

Eller man kan ha lange tider og lengre avstander over hele fjøla. Noe blir litt feil

uansett hva man gjør såfremt man ikke har en egen tilpasset Magnum dag.

 

Men arragøren kan jo bare lage et løype med romslige tider som gjelder for felt

klassene også, så er jo alt administrativt enkelt....men da blir det vel for lett.

 

 

Ja skjønner at det kan være litt mer jobb,men man kunne jo feks hatt et par runder med kun mag gjerne med fpm.

Eller i verste fall skutt mag på vanlig tid.(sikkert flere som vil det alternativt å ikke skyte noe mag)

For folk som er glad i mag er det jo trist at det nærmest har blitt stopp på det,også med tanke på rekruttering.

 

Men men kansje det er en utdøende gren her i sør :o

 

PS jeg har stor respekt for alt det fantastiske arbeidet mange gjør med å holde spes feltstevner,jeg vet det er en krevende jobb

med masse planlegging og krever mange ildsjeler :D

Link to comment
Share on other sites

Vi skyter alle klasser på våre stevner.. Alle fyller tønne magasin, men magnum venter med å lade. Når så de andre har skutt, får magnum beskjed om å lade, og da er de klare på noen sekunder... Går veldig greit :winke1:

 

Host host :lol: jeg måtte bare kopiere så denne kom frem en gang til :P

 

Det er ingen tvil om at dette et ei meget lett og grei løsning... hint hint :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...