Jump to content

demper glemt på jonsvatnet, noen som vet?


kurt

Recommended Posts

lørdag for 2 uker siden var jeg på banen til nidaros skytterlag og prøvde et nytt løp på saueren min. da jeg skulle reise hjem-måtte jeg demontere/skru av fremste delene av demperen for å få plass til rifla i futteralet. har lett etter delen overalt, men er sporløst forsvunnet. kjørte en tur til banen idag(29/11)for og lete, men fant ikke. Noen som vet om gjenglemte ting&tang blir tatt vare på? det dreier seg om en schultz&larsen demper.

Link to comment
Share on other sites

da e alt snudd opp/ned og saumfart med lupe, men finn dein itj her. ringt derfor j&f idag å bestilt ny. bli vel å ta turen t banen iløpet av lørdan fer å ta et siste overblikk, men regner med at delen e tapt. har gjengestykket fremdeles da(14 1,5) hvis nånn træng, ta kontakt......

Link to comment
Share on other sites

Trist å høre. Ikke så mange på banen på Jonsvannet nå, regulær trening avsluttet for lenge siden. Men vi har hatt den mildeste november i manns minne, og flere kan ha vært innom.

 

Siden dette i kke var en hel demper, kum fremre delen, kan det tenkes at noen ikke har forstått hva det var og helt enkelt bare kastet den?

Foreslår at du henger opp et oppslag på banen om saken.

Hvis noen har tatt med seg delen i den tro at den har noen verdi slik den er innses det nok snart at den ikke har det. Da kan det være håp om at den legges tilbake vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...