Jump to content

Ny (brukt) rifle til Jul - T3 Supervarmint vs Sako 75 Synth


spissmus

Recommended Posts

Da ligger det mye fine våpen til salgs på diverse brukt markeder. Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en kjedelig 6.5x55 etter å ha skutt mye 223 og 308. Nei dette er ikke en "6.5x55 er verdens beste / kjedeligste" kaliber tråd.

 

6.5x55 er kaliberet det blir.

 

Så til frågerna.

 

Hvilken børsemaker gjenger for demper OG leverer en gjenge beskytter til løpet? (da helst i sør Norge) Finner ikke den infoen på nettsidene. Gjerne en som noen har vært meget fornøyd med arbeid utført.

 

Har en BR reflex til 308 som går inn på løpet. Hvilken Atec demper er det som er tilsvarende som trees på løpet?

 

Det ligger både Tikka T3 Supervarmint og en Sako 75 Synth med LW pipe til salgs. Begge har ish samme pris. Er det noe stor forskjell mellom disse? Vil Sako være av bedre kvalitet, tenker da på avtrekk/lasekasse/ smooth lading etc.

 

Leveres T3 Supervarmint med picatinny rail fra butikk, eller må man skaffe det senere? Hvis den blir levert med rail, har den tilt? Det vil enten stå en SB 5-25 eller NF 3.5-15 F1 på toppen den siste samler litt støv nå.

 

Takker.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Takker, skal sjekke Stenvåg og høre med vente tid. Kan vel i samme slengen sende en email til flere og høre. Hadde håpet på litt input her da flere har fått dette gjort på børsa si. Har jo hørt om at folk har fått tilbake rifla si og vært mindre en fornøyd med resultatet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...