Jump to content

Nytt halsbånd til astro


HyprJinta

Recommended Posts

Kan varmt anbefale produktet som Vaktmestern linka til, har brukt det i over et år og er veldig fornøyd. Klabber ikke is og snø. Greit å skifte dilldallet over på det nye båndet også, hvis man ikke har 10 tommeltotter.

OBS! Sannsynligvis kan et skifte av halsbånd føre til at garantien opphører, siden man må tukle inni leamikken, skru løs antenner osv.

Link to comment
Share on other sites

Viktig poeng, Ranger.

Jeg sendte en mail til garmin, så får vi se om jeg får noe svar.

Sånn som peilen min er nå, så er den egentlig ganske håpløs, for begge halsbåndene snur seg rundt. Det ene kjøpte jeg med en gang astroen kom, og det former seg fortsatt ikke i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Og mailen fra Garmin sier at jeg skal sende dem inn til service hvis dem lukter vondt.

Og at det ikke er mulig å få den nye typen halsbånd til DC 30.

Ift garanti skriver hun følgende:

"Jeg kan ikke garantere at det andre hundehalsbåndet du nevner, vil virke optimalt til din Astro, hvis dette er en 3.parts enhet.

 

Garantien gjelder kun når du bruker originalt tilbehør. Hvis det andre hundehalsbåndet forårsaker tekniske feil på din Astro, bortfaller garantien."

 

Derimot, på mitt svar med problemstillingen at halsbåndet er så hardt at det ikke former seg rett, skriver dem følgende:

"Du kan også prøve å skru av batteri/sender og vase halsbåndet for å prøve å myke det opp."

 

Så sånn sett bortfaller i hvertfall ikke garantien om man skrur den opp selv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...