Jump to content

Deler til Remington model 5 / Zastava CZ99


bjooern

Recommended Posts

Jeg leter etter noe smådeler til min Zastava CZ99 22lr, vanskelig å finne. Har gitt opp i norge.

Tenkte at det var sikkert noen her inne som vet om butikker i USA elns som sender til norge?

 

Denne har mange navn, Reming model 5, Zastava CZ99, Charles Daly Superior II osv...

 

Leser litt rundt på nettet at det er vanskelig å få tak i magasin til denne rifla, leser også at det er typisk at magasinene faller ut :P

Har funnet ett par som seller magasin i USA, men de kan ikke sende til norge :S

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 10 months later...

Har og ei Zastava CZ99.. Får ikke tak i større en 5 skudds magasin. Kontaktet flere våpen forhandlere inn og utland. De alle har solgt ut og har ikke fler igjen. Kontaktet fabrikken i Serbia, de sa jeg måtte kontakte XXL, XXl sier de ikke kan skaffe, så kontaktet jeg fabrikken igjen, men da kunne ikke de hjelpe meg om ikke XXL kunne hjelpe meg...... Så Note to self... ALDRI Zastava igjen. Selger 6,5x55`n og etter dette. Latterlig å ikke kunne få deler uten å snu opp ned på hele verden. :evil::evil:

 

Nå er det heller en CZ 22lr eller en 17hmr. løpsbyttesystem og magasin opp til 25 skudd... Perfekt. :D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...