Jump to content

Konverterte til BLÅ religion


HS Precision

Recommended Posts

Jaja, det er bare å innrømme det; Jeg har konvertert til blå religion :? Ei XL 650 med alt stæsjet er skrudd sammen og satt på plassen til den rød Loadmasteren.

 

Hva kan få en til å bytte religion? Svar; Småtrøbbel. Det har ikke vært det store på loadmasteren, og jeg har sett det meste av youtube videoer og helpvideoer på LEE, og lest alle bruksanvisninger. Likevel er det stadig småtrøbbel. Til slutt går en lei...Tenker; KAN de der blå være noe bedre??? Det er faktisk for tidlig å si ennå, men jeg greide å lade 100 perfekte patroner på første forsøket etter alt var satt sammen og justert :!: Etter mange år med lading gir det meg faktisk en god følelse av at dette virker. Jeg vil si det slik; Etter etpar år med Loadmasteren HENDTDE det at jeg greide serier av 100... :wink:

 

Det er MANGELEN på justeringsmuligheter på 650en som jeg ser som som en forsikring for trøbbel. Det er rett og slett ikke rom for å få stillt seg vekk og ut i elendigheten. LEE har hatt og har fortsatt mange geniale og enkle patenter, men denne 650 pressa har jaggu sine den også.

 

Å sitte å fylle tennhettemagasin har jeg sett på som en mare, og LEE sitt er det bare å tømme rett i og riste. Nå har dillon kommet med et det bare er å tømme i noen hundre. Kunne alltids kjøpt en slik tubefiller fra frankford arsenal, men det enkleste er bare å tømme i.

 

Hylser i hylsemateren, V Check, Kuler i kulemateren(bulletfeeder.com), V Check, Krutt i kruttmålet, V Check, hetter i hettefylleren, V Check

Da er det bare å dra i vei :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...