Jump to content

Min Marlin 7000 med tilbehør..


Jegeren99

Recommended Posts

Min Marlin 7000 med 4-16x50 kikkertsikte m/Range Finder og Butler Creek flip up lens caps, SAK lyddemper, 2-fot, Winchester skulder strop, 2stk 10 skudds magasin, og Winchester Rifle Flight Case med nøkkel og kodelås.

 

1004228.jpeg

 

1004230.jpeg

 

1004232.jpeg

Skutt på 65m med vanlig CCI standard 22LR ammo..

 

Mvh,

Jegeren99

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har samme rifle sjøl,overraskende god presisjon tross det

elendige avtrekket på min,vurdererer å montere en D.I.P. trigger

for og se hva den virkelig er god for.En anstendig kikkert vil nok også krympe samlingene adskillig.Som den er pr idag greier jeg samlinger på 1" på 50m. Brukte den en del til trening for storviltprøven i høst og er egentlig fornøyd da jeg fra sittende dro ned 10 av 10 colabokser på 75m hold.Må si at balansen i våpenet

er bortimot perfekt og den mater alt jeg har prøvd av ammo helt

uten feil.Som sagt med litt mod av trigger og en god kikkert tror jeg den kan gå bedre enn jeg er i stand til å skyte på frihånd.

Hvordan er avtrekket på din?Hva slags ammo liker den best?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hvordan er avtrekket på din?Hva slags ammo liker den best?

 

Avtrekket på min Marlin er "smooth".. Man trenger ikke å "anstrenge" fingern i det heletatt under avtrekk, og man kjenner heller ikke motstand..

Jeg Kjøpte rifla i Storbritannia, sommeren 2010, og brukte rifla som "Gallery Rifle" i konkuranse, og til kanin jakt mens jeg bodde der borte.. Rifla var så go og akkurat den, at den ble med meg til Norge som flyttegods istedet for å bli solgt før jeg flytta tilbake..

 

Av ammunisjon så er den alt-spisende samme som din..og jeg har ikke til dags dato hadd noe tull med rifla heller..

Som presisjon ammo til konkuranse bruk, så er Eley Match best på min rifle.. Og til jakt så er CCI Mini Mag HP best..

 

Mvh,

Jegeren99

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...