Jump to content

Flått på Vega ?


SlAAnsky

Recommended Posts

Det forekommer vel flått der og en sjelden gang, men i liten grad. Vet noen bikkjer har fått det, men jeg har aldri opplevd det på min hund der ute. Skal forøvrig utover samtidig med deg. :)

 

Ok Takker for info ! Da trenger jeg ikke behandle mine noe mer trur eg .

 

Ok så du skal også dit . Jeg kommer fra Vest Agder . Skal jakte isammen med en fra Namsos og en fra Trofors . De andre vet eg ikke hvor kommer ifra . Men du kjenner dem kanskje .

 

Gleder meg utrolig . Er etter hva jeg har hørt noe sinnsykt med rådyr der !

Link to comment
Share on other sites

Treffer jo på noen gjengangere der ute som jeg kjenner igjen når jeg ser dem, men det ringer ingen bjeller ut i fra den beskrivelsen. :) Hvor skal dere bo? Vi skal (som vanlig) bo i ei rorbu ute på Nes.

 

Bruker å være en fin tone jaktlagene imellom der ute, man blir så langt det går informert om hvor andre jaktlag har tenkt å jakte, og forsøker å unngå å trampe oppi hverandre. Man forsøker også å finne hver sin kanal på jaktradioen for minst mulig kluss. Har opplevd at et annet jaktlag 99% sikkert har skutt dyr for bikkja mi, men så lenge bikkja får komme inn på fallet og blir behandlet pent så kan man leve med det.

 

Du får nok en fin opplevelse, forhåpentligvis uten flått! :D

 

EDIT: Nå vet jeg jo hvem du sikter til! :wink: Tar resten på PM av det som er off-topic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...