Jump to content

Skade på linse


jokke med kniven

Recommended Posts

kjøpte meg en Docter classic 3-12x56. oppdaget etter et par økter med skyting på bane og på jorde hos en bonde at det hadde kommet litt skade på linsen. ser ut som det er "steinsprut". skulle vaske kikkerten og la merke til det og du kan kjenne det godt med nagla.

er dette noe som skal komme etter så lite bruk. har alltid på beskyttelse så lenge jeg ikke bruker det.

 

Skal også være sagt at den første demperen jeg hadde på eksploderte og delte seg opp i 3 biter første skuddet jeg tok.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Viss du sliter med steinsprutskader på optikk,er kulebanen din VEL nære bakken! :) Sorry,måtte bare si det! :o

Optikk kan bli satt sammen med spenn i objektivglass,det vil da sprekke,eller skalle av en bit ved skyting,rekylen får da glasset til å sprekke eller skalle av, der spennet er størst.optikk skal ikke få skader i glasset viss du er helt sikker på at det er fremkommet ved skyting. Kontakt forhandler og forklar hvordan det oppstod.

kjøpte meg en Docter classic 3-12x56. oppdaget etter et par økter med skyting på bane og på jorde hos en bonde at det hadde kommet litt skade på linsen. ser ut som det er steinsprut. skulle vaske kikkerten og la merke til det og du kan kjenne det godt med nagla.

er dette noe som skal komme etter så lite bruk. har alltid på beskyttelse så lenge jeg ikke bruker det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...