Jump to content

Varighet ettersøksavtale


Beago

Recommended Posts

Hei

 

har fått godkjent dachsen min som ettersøkshund og kommer til å skrive ettersøksavtale med noen få utvalgte :)

 

Det jeg lurer på er hvor lang varighet dere pleier å skrive for avtalen? Skriver dere ny avtale hver jaktsesong eller kan avtale vare i flere år?

Link to comment
Share on other sites

Her skal nok ikke jeg fortelle hva som riktig eller galt, men jeg har muntlig avtale med jeger og fiskeforeningen her jeg bor om å ta ettersøk for de, om det skulle bli skadeskutt rådyr under jakta, men tror nok det mest riktige er å tegne en avtale for hver enkelt! Men det har alså ikke jeg gjort.

De 2 sesongene jeg har stått som ettersøksekvipasje har ennå ikke blitt ringt etter ifra jeger og fiskeforeningen eller deres medlemmer. Bare lokalt kjente som har ringt, og jeg har gått ettersøk for disse.

Har tegnet noen avtaler utenom også, i andre områder inntill 30min kjøretid fra hjemstedet mitt.

 

Men om du søker litt her på forumet, så vil du nok finne de som har skrevet mange avtaler på ettersøk, spesielt på vestlandet, under hjortejakta.

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Beago

Det er hyggjeleg at nye kjem til i ettersøksarbeidet. Veldig bra.

Dette er ein utfordrane og lærerik aktivitet.

 

Først

Du skriv avtale for ein jaktsesong om gongen. Meir kan du ikkje stå inne for.

Husk at du må vera tilgjengeleg heile tida, eller gje skriftleg varsel i tilfelle du er borte.

 

Neste

Alltid skriftlege avtalar.

Få med deg minst ein eller fleire ettersøksekvipasjar og gjer avtale med jeger- og fiskeforeninga der du bur. Det er sosialt, meir utviklande og gir deg rom for pausar i vakta. Du/de skriv ut avtale med foreninga som gir avtalen vidare til sine jegerar. Dette er enkel og ryddig løysning.

Ta og kontakt med kommunen om dei ønskjer kjøpa di/dykkar teneste.

Sogndal ettersøkslag har 97% av avtalane med grunneigar/jeger- og fiskeforening. Dette gjeld hjortejakt i to kommunar, omlag 700 løyver og 800 dokumentasjonar av avtalar. Vidare servar laget kommunal vakt i to kommunar, påkøyrsle og kommunalt ettersøksansvar vedrørande jakt.

 

Ta gjerne direkte kontakt om du ønskjer fleire opplysningar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...