Jump to content

Grove kaliber så mye dyrere ??


Toilethunter

Recommended Posts

Sendte mail til en våpen forhandler på om de kunne gi meg et tilbud på Blaser i 9,3x62 eller 375 H&H. Fikk da svar at den beste prisen han kunne gi var 38990 med montasje. Har også fått en pris på 32 000 med montasje,men på denne prisen ble der ikke nevnt noe om hvilket kaliber jeg skulle ha. Men er det slik at i gove kaliber som dette må man ut med 7000 mer :shock:

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til en våpen forhandler på om de kunne gi meg et tilbud på Blaser i 9,3x62 eller 375 H&H. Fikk da svar at den beste prisen han kunne gi var 38990 med montasje. Har også fått en pris på 32 000 med montasje,men på denne prisen ble der ikke nevnt noe om hvilket kaliber jeg skulle ha. Men er det slik at i gove kaliber som dette må man ut med 7000 mer :shock:

 

Det er kaliberavgiften som slår til...

 

Neida, men Blaser har vel ett veil pristillegg på noen kalibre. Er på ca 2500 på Landrø sine sider.

 

Kan det ikke være forskjellig Grade på stokken som også kan være en medvirkende årsak da....?

 

Er det fra samme forhandler du har fått prisene? Kan ikke se du skriver noe om det.

Link to comment
Share on other sites

At der kunne være noe prisforskjell regnet jeg med,men ikke på 7000 :shock: Det er to forskellige butikker med to forskjellige priser. Skal høre på pris på disse kaliberne på den butikken hvor jeg fikk pris på 32 000 og se hva de kommer ut i :)

Fikk da snakket med butikken med pris på 32000. For Blaser 375 H&H ble der et tillegg på 2500 som Landø,men på 9,3x62 var prisen framdeles 32000 :D

 

Så er helt tydelig at det hjelper å surfe nettet før man kjøper noe :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...