Jump to content

Remington 870 Marine Magnum med laminatkolbe


OIH

Recommended Posts

Jeg hadde en 870 "Special Purpose" tidligere som jeg solgte (21" løp med utskiftbar choke, truglo riflesikter, Monte Carlo som ikke linjerte opp med siktene, men som sikkert hadde passet med kikkert eller rødpunkt...). Har savnet denne, og har lett etter en billig 870 for et prosjekt slik at jeg kunne bygge noe tilsvarende. Ulempen med bygg er at det også koster, kappe løp etc. Dessuten er overflatebehandlingen på Expressutgavene ganske dårlig (Hadde tenkt å kjøre på med Dura).

 

Kjøpte denne på Finn, fikk prutet den ned til en pris jeg kunne leve med:

normal_Remington870Web.JPG

 

Dvs, den hadde en jalla foldestokk som jeg tror går i sylinderarkivet samt originalstokken i svart plast. Fant laminatstokk på eBay. Synes den så litt mindre Gung Ho ut med denne stokken.

 

Det fulgte med et langt løp også, får se om jeg beholder det eller forsøker å selge det.

 

Øivind

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ektefellen himlet nok med øynene da jeg tok dette bildet :) Blir nok bare dette. Hadde uansett bare tenkt å ha det som dokumentasjon for eventuell forsikring.

 

Ville bare vise at forniklet metall og laminert tre ser ganske ok ut.

 

Øivind

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...