Jump to content

Brattvall 23-24.7.2011


solovenn

Recommended Posts

Jag startade med bänkskytte for ca. 700 skott sedan, 2 mndr. med mycket skyting i Tromsø i Nord-Norge, och efter å ha kommet i kontakt med Borne Gebing från Blåsmark :D:D , och 2 dager med opplæring i løpet av 14 dager var jag klar før min første tevling. Och vilken tevling det ble? :shock: Jag er så fornøyd med alle som var der och mere hyggelige, greie, trevliga och ikke minst dyktige skyttere har jag aldri vært med på tidligere innen skyting med kikare innen denne sporten. (Skriver litt svensk/norsk for å bli forstått). På 2 dager lærte Borne Gebing meg det aller viktigste innen bänkskytt, så det ble en skikkelig opptur for meg och komma på tevling der, og se og LÆRE av de beste innen bänkskytte. :):)

 

Det jag likte best var miljøet, jag hadde ikke alt utstyret med meg som jag behøvde, men ingen sa nei da jag spurte om och låne det som jag trengte til puss, smørning och ikke minst lærte bort alt det de kunne som de så jag gjorde fel, så jag fikk den oppturen både psykisk och skytemessigt, at jag ble helt stum av beundring. Jag har bodd på Byske Camping under semestern, så det ble nært til begge konkurransene. :):)

 

Så tack for alt jeg har lært her, och det ble til at jag dro til Brattvall och var med i konkurransen der och, och jag kom inte på siste plass på 100 meter, men totalt, bob, bob ...... Men etter 2 (3) tevlinger på 4 dager, och 18 mil en veg och lite søvn, kan man ikke vente å bli blandt de 10 beste, och neste plass over meg var 0,1 mm over meg. Så tett var det. Och jag skjøt to ganger 9 mm på 200 meter med 4 skott, synd at alle 5 gjelder. Hadde jag hatt tur, och fått inn 5 skudd nær de 4 første, så hadde det blitt jubeldag for meg. Så børsan var god nok, men inte jag. Tack for alt som jag har lært, og en spesiell tack til Borne Gebing. Och at han vant hele greien står det respekt av, så GRATTIS TIL DEG. Resten står på tråden etter konkurransen på Blåsmark. Och en stor takk til Anders Lind som lot meg slippe åka 18 mil x 2 for å tevle begge dager. Jag hadde soveutstyr med, så det ble en trevligt kveld før siste konkurransedagen, och litt mer soving før andre dagen. :D:D:D:D

 

solovenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...