Geronimo332 Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 Endelig fått Diarange siktene jeg kjøpte fra Eurooptic.com. Eurooptic.com har salg på Ubrukte overliggere (produsert i 2006) Zeiss 3-12x56 Diarange med retikel 70 og 77 ut juli måned. Disse koster vanligvis 3995$ men er nedsatt til 2200$. Med fra frakt og moms blei det ca 16000kr pr stk. (De sender direkte til Norge med USPS) Billigste jeg har funnet disse i norge er 27900kr . Har riktignok ikke LotuTec eller kulebane kompensator og måler kun i yards men det går bra for min del. Klarte ikke helt å bestemme meg om jeg ville ha retikel 70 eller 77. Så jeg kjøpte 2 stk (en av hver) Har nå bestemt meg for å beholde den med retikkel 77, da denne har opplyst kors og ikke opplyst prikk. Tanken er at jeg da lettere vil oppdage om jeg kanter våpenet til høyre/venstre når jeg skal skyte i mørket. Den med opplyst prikk tenkte jeg å selge igjen, men tanken gjør meg trist. Får vel neppe ett sånn tilbud igjen. Spurte Alex som driver Eurooptic.com om å sende in garantikortet til Zeiss i tyskland får å få registrert kikkerten min. Og det var ikke noe problem, men han ba meg innstendig om ikke å sende med kvitteringen da de selger disse kikkertene langt under det Zeiss tillater. Tenkte bare å tipse dere som drømmer om en Diarange men har syntes prisen var for drøy! Nå har dere sjansen til å gjøre ett kupp. http://www.eurooptic.com/zeiss-victory-diarange-rifle-scopes.aspx
Recommended Posts