Jump to content

Zeiss 3-12x56 Diarange kupp i USA!


Geronimo332

Recommended Posts

Endelig fått Diarange siktene jeg kjøpte fra Eurooptic.com.

Eurooptic.com har salg på Ubrukte overliggere (produsert i 2006) Zeiss 3-12x56 Diarange med retikel 70 og 77 ut juli måned.

 

Disse koster vanligvis 3995$ men er nedsatt til 2200$. Med fra frakt og moms blei det ca 16000kr pr stk. (De sender direkte til Norge med USPS)

Billigste jeg har funnet disse i norge er 27900kr

.

Har riktignok ikke LotuTec eller kulebane kompensator og måler kun i yards men det går bra for min del.

 

Klarte ikke helt å bestemme meg om jeg ville ha retikel 70 eller 77.

Så jeg kjøpte 2 stk (en av hver) :lol:

 

Har nå bestemt meg for å beholde den med retikkel 77, da denne har opplyst kors og ikke opplyst prikk.

Tanken er at jeg da lettere vil oppdage om jeg kanter våpenet til høyre/venstre når jeg skal skyte i mørket.

 

Den med opplyst prikk tenkte jeg å selge igjen, men tanken gjør meg trist. Får vel neppe ett sånn tilbud igjen.

 

Spurte Alex som driver Eurooptic.com om å sende in garantikortet til Zeiss i tyskland får å få registrert kikkerten min.

Og det var ikke noe problem, men han ba meg innstendig om ikke å sende med kvitteringen da de selger disse kikkertene

langt under det Zeiss tillater. :lol:

 

IMAG0111.jpg

 

Tenkte bare å tipse dere som drømmer om en Diarange men har syntes prisen var for drøy!

Nå har dere sjansen til å gjøre ett kupp.

 

http://www.eurooptic.com/zeiss-victory-diarange-rifle-scopes.aspx

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...