Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann!

Er førstegangsjeger og jeg har bestilt meg en X-bolt Stainless Stalker i 308win,med en 3-12X50 Zeiss Dyralyt m/lys på topp. Var å klådde på litt forskjellige børser og gikk for denne da jeg likte formen og utseendet,og fiffige detaljer som det at man kan tømme kammeret uten å avsikre! Er veldig spent på dette,da jeg ikke er så voldsomt inne i alt dette..ennå :P

Noen som har erfaring med hva slags ammo som funker,og hva noen vil anbefale? ..Norma jaktmatch f.eks?? Siden jeg ikke lader selv..foreløpig ihvertfall..greit å ta ting litt etterhvert :P

Posted

Min spiser hjemmelada partizan, federal fusion, nato og hjemmelada swift a-frame om hverandre. Tror kanskje disse er litt altetende. Muligens holde kulevekta rundt 147-165 grain?

Posted

Til trening holder Norma Jaktmatch i massevis. Norma Trainer er billigere, så hvis du får det til å samle er det gode greier. Prøv deg litt frem og finn ut hva som går bra i akkuratt din børse. Begynner du å lade selv er mulighetene mange, pluss at det er mye penger å spare :)