Jump to content

Rådyr og Rådyrjakt nr6 og Winge våpen


rådyrjeger

Recommended Posts

Hei alle Rådyr jeger og kommende rådyrjegere!!!!!!!!!!

 

Ja så var Høgfoss og Fallan ute med ny film om rådyr og rådyr jakt igjen, å dette er en film av de helt skjeldne. Her er det mye humor og flotte jakt sener av de helt store, så for deg som enten er ihuga rådyrjeger eller som står i start gropa er dette en film du virkelig bør ha med deg. Når det gjelder humoren så er den så god, at det her er mulighet for å le seg skakk. Noe ihvertfall jeg gjorde, disse gutta har så mye humor i seg at det er helt utrolig. Her er det parodi på en kjente svensk jeger, og et flott skuespill når det gjeder hunder i superlange drev og Garmin gps. Jeg har aldrig hatt det så morsomt når jeg har sett en jakt film før, men som altid er det jo en lun å fin atmosfere i filmene til Høgfoss og Fallan. Det jeg syntes er enestående med fimene i fra disse guttaer, at de tar med seg alle punktene rundt jakta. For jeg syntes det er alt for mange jaktfilmer som har for mye skuddsener i seg, å det er jo ikke bare dette jakta handler om. For meg så teller det like mye med bålkosen og den lune praten rundt bålet, hvor man er sammen med gode venner. Dette er noe som de fleste filmene til disse to gutta får frem på en kjempe god måte. Så tusen takk for nok en gang en flott film gutter stå på videre, for er det noe jeg håper på så er det at dere aldrig gir dere med å produsere av dette slaget. Til dere som ikke har filmen, så kan jeg tipse dere om at den kan bestilles hos Winge våpen i Rygge 69262560. Dette er forøvrig en butikk innen jakt og friluftsliv som jeg også kan anbefale på det varmeste. Her får du meget fagkyndig hjelp, og en utrolig god service med meget hyggelige folk bak disken. Jeg personlig har hvert så heldig å være kunde hos Winge våpen i noen år nå, å jeg kan med hånda på hjertet love deg at jeg aldrig har gått skuffet ut av den butikken For her har de hele tiden kunden virkelig i fokus, noe som ikke er vanlig i alle butikker i dag. Så en stor takk til dere på winge våpen også. Takker for den flotte servicen dere altid yter.

:D

Mvh

Roger

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...