Jump to content

NM Elg 2011 Heidal


brodsjo

Recommended Posts

Når andre er på NM i jaktfelt blir man fort litt rastløs. Så jeg tenkte å undersøke mulighetene for overnatting i Heidal og omegn.

 

Et par muligheter er listet opp på hjemmesiden til Heidal. Er selv ikke kjent i området, så kanskje noen kan tipse om noe annet?

 

Er litt på utkikk etter nogenlunde moderne leiligheter eller hytter, og ikke enkle campinghytter.

 

På forhånd takk for forslag!

Link to comment
Share on other sites

Når andre er på NM i jaktfelt blir man fort litt rastløs. Så jeg tenkte å undersøke mulighetene for overnatting i Heidal og omegn.

 

Et par muligheter er listet opp på hjemmesiden til Heidal. Er selv ikke kjent i området, så kanskje noen kan tipse om noe annet?

 

Er litt på utkikk etter nogenlunde moderne leiligheter eller hytter, og ikke enkle campinghytter.

 

På forhånd takk for forslag!

 

 

sjekk ut hær, lemonsjøen ligger ca 5 min med bil fra skytebanen! :)

 

http://www.lemonsjoen.no/Booking.aspx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest graahund

Jeg bestilte hytte på samme sted. 3 manns med bad og do inne. 685,00 pr døgn. Noe billigere siden den er betydlig mindre antagelighvis. Når jeg bestilte for en stund siden var det faktisk hytter ledige :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest graahund

Flere som har tengt seg oppover ? Burde være en flott tur samtidig som man får med seg et NM. Heidal har arr. før og de er flinke.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nærmer seg NM nå! Er alle klare med nypussa børser allerede? :winke1:

 

Fikk ikke vært med på prøve-nm og har heller ikke mulighet til å skyte karusellen helga føre. Ser at avstanden er 107 m og hastigheten 23m/4,5 sekund. Skyter med ferdiglass Diamond Line på ca 830m/s i skjegget til vanlig på 100m, og det fungerer bra. Er fortsatt ganske ny på elgbane, så litt usikker på hastighet. Hvilken erfaring gjorde dere som har deltatt på prøve-nm evt. på andre stevner der oppe? Gjør de 7m store utslag? (med kule på 830m/s tilsvarer det ca 67cm mot ca 60cm på 100m).

Link to comment
Share on other sites

jeg lader så jeg kommer ut på 815ms men da sikter jeg på øye.du har 5cm lengere fram når du er i øyet kontra skjegget.830ms burde ikke være galt det egentlig. som regel så skyter en lettere bak en at skudde drar for langt fram.skal bytte kuler selv forand nm,skal bruke rekrut i 260 nå.skal lade og kronografere dem til 815 ca.tror ikke det er ammon om jeg sku bomme :forvirra::lol: noe jeg synes er at det burde vært en standar på om det skytes i bås eller du står åpent på standplass,for vi som skyter i båser så blir det litt annerledes og stå helt åpent uten noe forrand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...