Jump to content

fylkesmesterskap hedemark


pettern

Recommended Posts

ja da er fylkesmester kåret gratulerer så mye til øystein johnsen fra stange,det var vel fortjent. nr 2 ble ole matias fjeldskogen -team sightron.nr 3 meg selv etter 2 omskytinger med christer hemstad. christer ble da nr 4.nr 5 ble knut sniper arne bakke. 4 team sightron på di først 5 er vi fornøyd med.

veldig fin løype nå i år på grue finnskog,men desverre ble det mye problemer med tåka for dem som var ute tidlig,men værert får vi ikke gjort noe med.arti og skyte mot christer og spesielt at det måtte 2 omskytinger til for og skille,christer er som kjent knall hard i finaleskyting så jeg må si meg fornøyd etter anvisninga da.da er neste stopp eid så får vi håpe været blir bedre en spådd. takker samtidig arrangør på grue finnskog for et veldig godt stevne

 

mvh

hans petter løberg"team sightron" 8)

Link to comment
Share on other sites

Det var mye bra skyting det er sikkert. Orrhanen sittende på 85m med 2'er inn skilte godt så det ut til. I finalen satte de rådyret på 200m på sittende med 10'er inn (nordisk-10cm) og vildsvinet på stå på 100m med 9'er inn. Dette så ut til å skille godt det også :) , etter omskyting om 3.plass så trakk Pettern det lengste strået. Det var vel knallmorro, gratulerer!

 

Er også meget fornøyd med egen innsats i dag. 148 på hovedløypa med ett yttertreff på reven stående på 51m med 4'er inn. Ble en 3'er der i dag gitt, men det er greit.....Ble skive 5 i finalen i så målet mitt med en plass på "kongelaget" ble oppfylt. Team Sightron var sterkt representert her med plass 1,3,4 og 5 i finalen.

 

Gratulerer til plakett-vinnerne og alle andre som fortjener heder og ære. Arrangsjemanget forløp prikkfritt så all ros til dem som var med å arrangsjerte. Været er ikke noe å få gjort noe med. Vi i laget vårt var heldige, og kunne ikke skylde noe på tåka!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...