Jump to content

Shipping til Norge hos Cabela's?


Mads

Recommended Posts

Hei..

Lurer på om det er noen som har bra eller dårlige erfaringer med å handle fra Cabela's? Hadde dere noe problem med frakt eller lignende? Ser de har veldig mye interessant der til fine priser så lurte på om det å shippe til Norge er noe de gjør til vanlig, eller må det ordnes utenom da?

 

Fant ikke noe info om shipping der så tenkte jeg fikk spørre her..

Noen som har noe aning om priser for å shippe til Norge ifra Cabela's? Tenkte på om de sender det tollfritt?

 

 

 

Og ja.. jeg prøvde å søke først.

 

 

Mvh.

Mads

Link to comment
Share on other sites

Har kun god erfaring med de, har kjøpt flere ganger og det har pleid å ta 8-10 dager ca. Det har tatt lengst tid i tollen i Norge.

Fikk en gang en gjenstand som var knust en liten del på. Fikk da gratis tilsendt ny uten problem.

Link to comment
Share on other sites

Utelukkende positiv til Cabela's. Har blant annet handlet lokkeender derifra da de blir, med transport og toll, rimeligere enn tilsvarende kvalitet i Norge. Da jeg handlet mest kunne en gange prisen på nettsidene med ca 10 og få prisen levert på døra hjemme. Ca en ukes leveringstid. Toll kommer i egen faktura fra transportør senere.

Link to comment
Share on other sites

Har bare positivt å si om Cabelas og det har blitt et tredvetalls bestillinger derfra over de siste femten åra. Haster det ikke med å få tingene lønner det seg å sende med surface frakt, den er 25% av varepris, flyfrakt er 45%, enkelt sagt, varer for kr 1000,- er kr 250 med båt og 450 med fly. Båt tar som regel fra tre til seks uker, fly en til to uker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...