Jump to content

savage edge


hond43

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har også fått tilbud på en slik Savage Edge/Axis 6,5x55

Nå er det 3 valg å velge her for meg, men bestemmer meg i midten av mars, om 2 uker.

men ser bare i usa sider omtaler om de, noen som vet om de, norske tester å se her?

de tre valg er

 

Howa 1500

Thompson Centure

Savage Edge/Axis

 

Foreløpig frister Thompson Centure foran de 2 andre

Link to comment
Share on other sites

Hei Charles,

 

Om du har fått tilbud på en Edge i 6,5x55 har nok du eller selger misforstått hverandre. Edge produseres ikke i 6,5x55. En av de få testene jeg har sett er fra Guns&ammo fra Juli 2010. Finner den på hjemmesiden deres under longguns

 

Av riflene du linker til er det bare Howa som foreløpig kan leveres i 6,5x55. Thompson Venture kommer i 6,5x55 i Mai måned om jeg har forstått det riktig. Thompson produserer 6,5x55 på spesialbestilling for kunder i Norge og Sverige.

 

Siden både Venture og Edge er helt nye på det norske markedet er det nok ingen av dem som er testet her enda. Howa i 6,5x55 ble testet av Jeger i Nr 2 2011.

Link to comment
Share on other sites

Det var nå epost besvarelse til meg her nylig, jeg stusser over svar fra forhandler, så det er vel det er misforståelse her,

finner lite info om 6,5x55 i savage her i internett,

takk for du sier fra om dette.

Jeg har forhåndsbestilit Thomson, men ser på Howa, det er veldig gode respons på den rifle ser jeg flere plasser.

Men forhandler gir meg ikke akkurat den rifle pris og evt pakke løsning til meg her,,,,,,,

Må sende epost og skrive mere nøyaktig behovet mitt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...