Jump to content

Fellingstal for hjort 2010


frontier

Recommended Posts

Merkelige greier.

Grunneigare er begynt å spare koller(kalv) i enkelte vald i sogn og fjordane.

Snakk om jo,jo forvaltning.

Her har bestanden blitt rasert i en årrekke etter masivt trykk fra bønder og skogeiere, og nå er det alltså sparing av koller.

Ja, enten er det flo eller fjære, noe midt immelom er tydligvis ikke tema.

Det blir sikkert veldig bra med bukk (eldre) i disse ommrådene i fremtiden, hvis det bare skal skytes ut ungdyr og bukk i disse enorme tildelingene av fellingsløyver :?

Link to comment
Share on other sites

No skal ein vere forsiktig med å seie at det berre er grunneigarar som har ein finger med i spelet. Jegerane kan styre mykje også :mrgreen: Men det er ein del samanhengar som eg ikkje godtar her, som t.d. at ein skal skyte meir pga. større kvotar og lengre jakttid. Viss det ikkje er dyr i terrenget, så blir det ikkje skote dyr, uansett kor enorme kvotar ein måtte ha... Vi såg veldig lite dyr i haust.

Link to comment
Share on other sites

No skal ein vere forsiktig med å seie at det berre er grunneigarar som har ein finger med i spelet. Jegerane kan styre mykje også :mrgreen: Men det er ein del samanhengar som eg ikkje godtar her, som t.d. at ein skal skyte meir pga. større kvotar og lengre jakttid. Viss det ikkje er dyr i terrenget, så blir det ikkje skote dyr, uansett kor enorme kvotar ein måtte ha... Vi såg veldig lite dyr i haust.

 

Klart børsepipe forvaltningen til jegerene har mye og si.

Men grunneigarene bør følge med hva som skjer, når de leier bort jakten.

Hvis betanden går så mye ned må det reduseres anntall løyver i alle kategorier, å bare frede koller vil bli helt feil.

Klart bestanden går opp igjen med å frede koller, men det blir bare ungbukk igjen i bestanden hvis det jaktes med fult trykk på bukk. Dette er med på å redusere slaktevektene ytterligere

Det som skjer i sogn og fjordane nå er veldig innteresant. Bestanden har flatet ut fylket sett under ett.

Men de ommrådene som har hatt de største kvotene en stund, ser nå at bestanden er veldig redusert.

Dette kommer nok overaskende på mangen, men det er en helt naturlig utvikling.

Jeg er overbevist om at bestanden kommer til å redusers hvis anntalet løyver og utvidet jakt i fylket opprettholdes.

Link to comment
Share on other sites

Skal jo ærleg innrømme at "vi", dvs. der eg jaktar, at det blir sabotert litt. Men det er ikkje snakk om å skyte stor bukk, tvert i mot. Eg for min del vil ha kalv og ungdyr. Vaksne dyr, både koller og bukkar får gå. Men det er veldig store variasjonar når det gjeld bestand, sjølv på korte avstandar. Er iallfall store endringar sia nokre år tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...