Jump to content

Pakke fra USA- Løse vismuth-hagl


Kobble

Recommended Posts

Endelig kom pakken fram, bestillte denne via en annen person i 2009 som var med på ett gruppekjøp via en hagla-ladeside som heter http://www.shotgunworld.com" target="_blank" target="_blank. Lang historie kort, grunnet sykdom på han som lager haglet og div annent så har jeg egentlig avskrevet dette som tapte penger. Men nu rett før jul så fikk jeg en hyggelig mail i fra karen som laget haglet, hvor han tilbydde seg og sende det direkte til meg og ikke via han jeg bestillte sammen med. Jeg førte over noen få dollars og fikk i dag hentelappe på 15 lb (nesten 7kg) med vimuth. 10 lb i us#6 og 5 i us#4. Betalte 225$ for 15 lb, som gir noe lavere pris enn og kjøpe de fra presicion reloading som tar ca 150$ for 6,6lb

 

Pakket de opp umiddelbart var hjemme. Første inntrykket er bra, runde hagl. Testet de med tang, og de var relativt myke, men lang ifra så sprø som de andre vismuth- haglene jeg har testet er(eley).

Gleder meg til og få lada de opp senere i vinter og få testa inntrengning og spredning sammenlignet med kommersielt tilgjengelige vismuth-patroner. Disse skal være en blanding av 95% vismuth og 5% tinn

 

28txuyq.jpg

 

2danjv8.jpg

 

5xu6xc.jpg

 

34q0ll3.jpg

 

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...