Jump to content

Kennel råd?


SauerHansen

Recommended Posts

God kveld,

 

Jeg fikk for 2 år siden min første hund, dette er en Parson russel terrier tispe.

De få gangene vi har hatt behov for "barnevakt" til henne har nærmeste familie hjulpet til med dette.

Nå har vi blitt bedt med på en ukes sydentur av besteforeldre men da er problemet hundepass.

Så til spørsmålet, finnes det en kennel som man kan føle seg trygg på at hunden blir passet skikkelig på i oslo området(regner med at det er det) og hvor de garantert har det bra den uken de er der.

Og er det desuten forsvarlig å ha hunden på en kennel en uke.

 

mvh

Sauerhansen

 

Nå har det ordna seg, takk til min gode venn Jan :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Og er det desuten forsvarlig å ha hunden på en kennel en uke.

 

mvh

Sauerhansen

 

:roll: Jeg har hunder som er her opptil 6-7 uker i slengen. De tar ikke skade av det. Nå har jeg bare 15 plasser og har god tid til alle gjestene da.

 

Hvis ikke hunden har separasjonsangst, så går det nok smertefritt. Er du i tvil, så kan du jo gjerne sette hunden der noen enkeltnetter før dere skal dra, slik at hunden blir litt kjent.

 

Spør gjerne på referanser, slik at du kan undersøke om andre kunder er fornøyd med tidligere opphold.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt Drøbak Hundehotell ved et par anledninger. Ligger på gamle Forsvarets Hundeskole i Drøbak, bra fasiliteter og virker som om det er bra kompetanse. Har også hatt hund på Hundesetra på Elverum, de henter og bringer i Oslo og Omegn et par ganger (?) i uken. Den siste er nok mer jakthundrettet, men jeg har vært fornøyd med begge. Min hund (Schäfertispe) er riktignok enkel å "sette bort", men alle hunder bør jo tåle noen dager borte fra flokken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...