Jump to content

Leirdueskyting i sarpsborg området.


S.Arnesen

Recommended Posts

Hei.

Leter etter områder det er mulig å skyte leirduer på i Sarpsborg eller i nærmeste omkrets. "Sarpsborg og omegn jff" har leirduebane få km ifra der jeg bor, men der er det alltid endel kø for å få skutt den ene gangen i uken de har trening. Derfor har jeg ett håp om å finne en bonde med området der man kan knerte noen duer. Noen som kjenner til noe slikt i Området?

 

 

Mvh S.Arnesen

Link to comment
Share on other sites

Hei det er jo masse muligheter her i nærheten av Sarpsborg, Sarpsborg har skyting 3 ganger i uka frem til høsten :wink:

Tror ikke det er så mye kø i Sarpsborg på denne tiden, det kommer alltid en del jegere som skal skyte litt før jakta starter så da kan det være litt kø.

Du kan reise til Skjeberg, Råde, Onsøy, Moss, Svinndal, Rakkestad, Eidsberg, Askim, Fredrikstad++ så her kan man nok muligens skyte hver dag om du har lyst vist du kan kjøre 15-20 min :D

Link to comment
Share on other sites

Banen i sarpsborg har kuttet ut på tirsdag og torsdag frem til februar engang, Nå er det kun på lørdager :( De gangene jeg har vært der var i september så det var nok endel folk som skulle rense børsa før jakt ja.

 

Er det noen oversikt over hvor banene ligger henn? Vet bare om den i Sarp, også sånn ca hvor de ved oppsjø og moss er :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...