Jump to content

Vanguard Fibermark - frittliggende pipe?


wabbit

Recommended Posts

Sitering slettet. Jmonsen

Vanguard "Fibermark"er nok en egen XXL modell der de har tatt en B&C Carbelite stokk med søyler ikke blokk og montert den på en Vanguard.

 

Vanguard er ei ok rifle, det samme er siktet. Siden du ikke sier noe om bruket du ser for deg er det umulig å si noen som helst om hva som passer best til ditt bruk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vel i grunn på jakt etter ett våpen som ikke er en superbillig pakke, med noe som er o.k., men kunne vært bedre,

men jeg vil ha et våpen som er meget bra og som jeg kan være fornøyd med i mange år framover...

Ønsker å unngå å sitte etterpå og tenke - jaja - den var i hvert fall billig (noe mindre fornøyd).

Etter en tur på skytebanen bør jeg se slik ut: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Vanguard med plast stokk, billig og mer enn bra nok for meg.

 

Smilet så slik :mrgreen: ut, etter første turen på banen. Har fått testet den på Hjort og Elg nå.

Fortsatt kjempefornøyd. Jeg har riktignok på en Zeiss classic diavari.

 

Dette er ok, men jeg kunne tenkt meg Fibermark stokken, men dette kommer ikke til å bli byttet med det første.

 

Endring:

Jeg tittet også på en remington der, usikker på modell.

Ble veldig lite klaring på hevearm og kikkert, den subbet faktisk borti kikkerten som var montert der

 

Mvh.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...