Jump to content

Ny stokk til hagle?


scarcrow

Recommended Posts

Det enkleste er vel å bruke et vannbasert trelim. Rens spreken med sprit e.l. Tynn limet ut med vann og "jobb" det ned i sprekken og sett det under press. Har gjort det selv på noen riflestokker og det ble topp. Gjorde en test på noen planker og det var ikke limfugen som røk når jeg skulle bryte det fra hverandre. Sjekk også tilpasningen til låskassa, det var kanskje det som gjorde at det sprakk?

Link to comment
Share on other sites

Disse lager nok på bestilling: http://www.gunstocks.com/

 

Tipper det er mulig å sende ned kolben og få en prefit kolbe tilbake som krever noe tilpassing+oljebehandling.

Jeg forhørte meg om nytt fortre til en Beretta kom på 275USD+frakt+mva. Vel og merke har han mal/oppsett for disse.

 

Send ham en mail så får du se om det blir billigere enn å kjøpe en ny Star.

 

Du kan velge kvalitet på treverket.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4921&g2_serialNumber=3

 

 

-L-

Link to comment
Share on other sites

Jeg forhørte meg om nytt fortre til en Beretta kom på 275USD+frakt+mva.

 

Da kan man jo nesten kjøpe en ny Star, brukte selges vel i fra en tusen lapp, det ga i jeg for min og den er som ny.

 

Hør med Gresvig børsemaker verksted i Askim eller noen andre, regner med at de har destruert masse av disse børsene og er kolben en svakhet på disse så har de kanskje tatt vare på noen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...