Jump to content

Para Ord Warthog


LabRat

Recommended Posts

God morgen godtfolk.

 

No er det slik at eg er på jakt etter ein ny spesialpistol og eg klarer ikkje å gå for ein .22.

Derfor tenkte eg å legge meg i motsatt ende. Søknaden ligger godkjent å klar så det klør i grunn litt meir enn vanleg.

 

Fekk ein tips om Para sin versjon av kompaktvåpen. Ein modell som heiter Warthog og evt Nite Hawg i 45acp

Nokon som har erfaring med dette våpenet ?

 

Alternativet er vel f.eks ein av kompaktmodellane til Kimber, men eg reknar med at dei ikkje er enkle å få tak i..

 

Fint om nokon kan dele side erfaringar.

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

Har svært liten erfaring med Warthog'en, men har da så vidt prøvd den. Liten 1911 i .45 auto er jo alltid gøy, og kvalitetsfølelsen oppfattet jeg som det meste annet jeg har sett fra Para Ordnance - helt OK. Som på andre høykapasitets-PO'er er grepet tykt, og også kort på Warthog, men jeg fikk helt greit tak på den med mine små/medium hender.

Link to comment
Share on other sites

Nei, er i grunn litt usikker eg, men sidan eg har bestemt at det ikkje skal vere .22 hadde eg lyst på noko som var litt "moro"

 

Men eg trur nok absolutt at det er mogeleg å kontrollere ein slik liten sak i 45 og eg vil heller ikkje tru at det er så mykje verre rekyl på den enn min glock 26 i 9mm. Den er jo og litt lettare.

Men om det er verdt ein 8 til 12k i eit "leikevåpen" er vel ein heilt anna diskusjon. Den trenger vel ein liten avtrekksjobb og kanskje nye sikter og. Da blir det fort nokre ekstra tusen der og.

 

Har heldigvis ikkje noko hast. Kanskje det dukkar opp noko av interesse ein av dagane :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...