Jump to content

Hjelp ang Marocchi kombi?


masterpetter

Recommended Posts

Jeg har nylig kjøpt en Marocchi kombi 6,5-55. 12/76(fast choke) med ekstra hagle pipesett 12/76 med løse choker. Tipper den er ca 15 år pluss.

Jeg sliter med få tak i flere choker til denne, er det noen som har tips om hvor jeg eventuelt kan kjøpe?

Kunne godt tenke med å få litt mer info ang børsa også, så hvis noen vet noe om denne,når den er laget, hvilken betegnelse eller navn den har f.eks, ville jeg satt pris på det.

Det eneste som står på den er: Armi Marocchi S P.A-ITALY. Våpennummeret er 151936.

Jeg får desverre ikke til å legge inn bilde, er tydligvis for inkompetent til denslags :(

Ps: Jeg sender gjerne bilder på mail hvis noen kan hjelpe, det klarer jeg.

Link to comment
Share on other sites

Saken er: Jeg bestillte 2 stk choker fra jaktdanmark.dk til Marocchi, men det viste seg at de ikke passet mitt våpen.

Jeg har sendt mål og bilder på mail til de, å håper de klarer å finne de som passer til børsa.

Det hadde vært mye enklere om jeg visste type/navn på den. Jeg jobber fortsatt med å laste opp bilder her, men har ikke klart det enda.Jeg skal ikke akkurat kalle meg et data geni, men jeg prøver ihvertfall.

Jeg tror børsa mi muligens er før Marocchi/Finnclassic sammarbeidet ettersom jeg fikk feil choker

Hvis ikke skal jeg prøve aaberg.no som jeg fikk tips om.

Mulig denne er kjøpt på G-sport også, men det vet jeg ikke. Kombi pipen min har ikke utskiftbar choke, men hagle pipa har løse choker.

Jeg har til og med sendt mail til Marocchi med våpen nummer og det hele, men har ikke fått noe svar.

Jeg sender gjerne bilder per mail, hvis noen kan ta en kikk, og se om de kanskje kjenner den igjen/vet noe om den, type/ betegnelse, alder eller generelt nyttig info.

Link to comment
Share on other sites

Fikk svar fra Jagtdanmark, de har choker som passer. Han skrev at grunnen til at de marocchi chokene han sendte meg, var at dette var en kombi, og det separate hagleløpet dermed ikke er laget av marocchi. Jeg får ikke det til å stemme helt jeg, det står innpreget armi marocchi spa-italy på begge pipene.

Uansett, det ser nå ut som jeg får tak i choker.

Takk for alle innspill sålangt, er det noen som vet noe mer, er det bare å "fyre løs" :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...