Jump to content

45/70 ladninger


villmannen

Recommended Posts

Var ein tråd om dette på sluttstykket. Kunne tenkt meg og dratt opp igjenn ein sånn tråd.

 

alle er satt til 64,77mm.

 

Jakt ladningen min er 43 gr N-120 bad ei woddleight 405 grain. Har brukt 45 grain, men syns 43 grain er nok. Dette gir med 561 m/s i det 47 cm lange løpet.

 

grunnen til at eg bruke n120 er forbi eg får mykje mindre muningsflamme enn med n130, 133 og 135.

 

til treing bruke eg remington 405 grain og 300 grain

 

300 grainen bruke eg 34 grain med n-110. Snil rekyl

 

405 bruke eg 29 grain n110 bak.

 

noken fleire som har ladedata her.

 

Dette er ladedata for utvikla for mitt våpen. Ikkje overfør dei direkte. Eg har forska meg fram til desse og dei er ikkje trykkmålt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Farlige ladninger med N-120 krutt !!!!!!!!!

 

Har en ladetabell fra Vihtavuori fra 1995

45-70 Speer 400 grains kule N-120 startladning 31,7 grain 444 m/s pressure 160. Maxladning 35,8 grain 489 m/s pressure 194. Patronlengde 64,7 mm

 

Dette er målt med 22 tommers løp ifølg fabrikken.

 

(jeg ville ikke brukt den ladningen du har kommet frem til Det er en lading som er ca 7 grain maks over det ladetabellen til fabrikken sier.)

 

Med hilsen Arne :D:D

OBS Dette er ladninger for MARLIN 1895 og RUGER NR 1

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ladningane er skutt i win hylser. Har målt hylsene og ikkje funne noko urovekkande signal. Sjekka dataene mot wuickload og ladedata på nett. Datane min skal ligge rung 2700 bar med 43 gr N120. Norma har som maks for Marlin bøylerifler i 45/70 3000 bar. Det samme som for 30-30, men det hade vore artigt og trykkskutt patronen. Trykkmålingsutstyr står på ønskelista, og viss alt går etter planen er det snart i hus.

Link to comment
Share on other sites

Kule: RCBS #82053, 45-405-FN (hjulvekter)

Hette: CCI-200

Hylse: WW

Patronlengde: 63,8 mm

Krutt N-110: 24 grain + 1 grain dacron - 1406 fps

Krutt N-120: 35 grain + 1 grain dacron - 1509 fps

Desse ladningane har trykkring tilsvarande WW fabrikkammo med 300 grains JHP / 1866 fps

 

Testvåpen: Marlin 1895 SS 22" Microgroove løp

 

Grunnen til at eg brukar N-110 og N-120 er at raskare krutt ofte gjev betre presisjon med støypte blykuler. Når eg starta med å utvikla desse ladningane hadde eg kun blanke ark, dvs INGEN data å gå ut frå. Ut frå vurdering av brennhastighet og sunn fornuft starta eg med 23 grains N-110 og 25 grains N-120, målte trykkring med micrometer og auka med ladninga med eitt grain om gangen. Ladninga med N-110 gav god presisjon, men litt lav hastighet så eg såg for meg at det berre var å fylla på meir krutt. Det var ingen "vanlige" varsel på høgt trykk, men micrometeret synde at eg var på fabrikknivå alt med 24 grain.

 

Dette er ladningar med blykuler. Når Villmannen brukar mantla kuler, som gjev høgare trykk enn blykuler og i tillegg 5 grain meir N-110 og 8 grain meir med N-120 så vil eg ÅTVARA MOT Å BRUKA LADNINGANE HAN OPPGJER.

 

N-110 og N-120 er i utgangspunktet pistolkrutt. Ein skal derfor vera forsiktig og vita kva ein gjer når ein nyttar dei i andre samanhengar. Etter mange, mange rundar med testing så er eg attende til utgangspunktet når det gjeld krutt til mantla kuler i 45-70: N-135 gjev best hastighet og som oftast best presisjon i dette kaliberet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...