Jump to content

Bytte av tennstempel på Browning Auto 5 Cal 12


EB-links

Recommended Posts

Hvor bor du ? Jeg har byttet på den ene jeg har i skapet for et par år siden men søren ikke lett og forklare deg på direkten , var derfor jeg spurte hvor du bor . Det er egentlig ikke vanskelig men den må demonteres fullstendig og det er en del små deler som må ut og på plass igjen men har du drevet og skrudd litt halvauto av noe slag så er det bare og starte fra løpsenden og jobbe deg innover . Var vel kanskje ikke noe godt svar dette men som nevnt er det ikke lett for meg og ta dette på sparket i ren tekst . Send meg en PM hvis du vet hvor Nord-Østerdal er . Kanskje du har en børsemaker nermere ! :D

Link to comment
Share on other sites

Ja dette greier du med og se på manualen. Hvis ikke har jeg en skyttervenn som skyter for Bodø Østre som er nedover til meg på sommeren om det skulle bli problemer , han og min sønn treffes på første Norgescuprunde i Bergen om 3 uker men han kommer ikke innom her denne gang for det er enklere for ham og bruke fly direkte men om du vil så går det an og sende børsa med han så kan jeg hjelpe deg med dette .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...