Jump to content

oppbevaring av våpen i offentlig regi


olav

Recommended Posts

Sitter her med NVs opplysninger om den nye våpenlovkomiteen . Det er forslag om innrapportering av dine skytterkameraters bruk av våpen og om nå noen slutter i klubben . Angiveri kaller jeg det . Samt at det skal oppbygges våpendepoter rundt om i det ganske land for oppbevaring av private våpen . Tenk hva det vil koste samfunnet totalt og ødeleggende for all sport og jakt, jeg mener det er galskap å bare foreslå det.

Jeg har sendt min protest til Per Sandberg leder av Jusiskomiteen ,Karl Johans gate 22

Oslo 0022 og oppfordrer alle til å gjøre det, nå må alle på banen alle 800 000 , det er vår skytterfremtid som står på spill . Og det nytter ikke å trekke på skuldrene og si at de ikke tør eller vil, ha den holdningen og ta konsekvensene eller sett deg ned og send et brev eller mail til Per Sandberg .

Olav Johan Heidenstrøm.

Link to comment
Share on other sites

DFS, NJFF, NSF og alle andre skytterorganisasjoner må tvinges av folket til å Kjempe imot sånne forslag med nebb og klør.

 

Alle skyttere og jegere bør forøvrig også gå ut i høylytt protest, slik dumskap kan vi rett og slett ikke finne oss i :evil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest Norsk Våpeneier Forbunds innlegg i tilsendt medlemsblad. Der står det om forslag til tidsbestemt våpentillatelser med maks fem års virke før en må søke om igjen . Et annet forslag går på de frivilliges organisasjoners plikt til å levere rapporter om medlemmers bruk av våpen samt utmeldelser til myndighetene . Dette er i varetatt med Våpenregisteret og forslaget er rett og slett et forslag om angiveri ,noe som er forbudt ved norsk lov .

Det siste forslaget vel det var flere , var opprettelsen av våpendepoter for sivile våpen drevet av våpen organisasjonene ell offentlig myndighet , dette forslaget taler for seg selv og sier lite om virkningen på utfoldelse av sportslige ativiteter samt at det vil koste oss uhorvelige mengder av penger.

Jeg har sendt min protest til Per Sandberg i Jusiskomiteen og opp fordrer alle til å enten maile eller sende brev til nevnte person .

Håper også at Nosj tar opp dette på sin agenda . Går disse forlagene i mellom ser det svart ut for norsk skytesport, den vil med et slag være utradert .

Olav Johan Heidenstrøm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...