Jump to content

Tanfoglio TA90S


rogsom

Recommended Posts

Hei, jeg kjøpte meg en TA90S, 9 mm i høst.

 

En flott pistol å skyte med, 5,9 tommers løp så det gir gode hastigheter og kan lades litt slapt og fremdeles holde faktor i massevis. Jeg har byttet baksiktet på den, ellers har jeg bare skutt og kost meg... I følge Tanfoglio er den produsert i 1990, som en ren konkurrransepistol.

 

Det jeg lurer på er om noen har en manual liggende, evt om noen vet hvor jeg kan få tak i en, Tanfoglio hadde ikke og jeg har ikke funnet en noe annet sted heller... Betaler gjerne noen kroner for en :-)

 

Deler til denne finnes stort sett ikke, men den er jo en cz75 klone, som så mange andre... Er det noen som vet hvilke andre modeller som har deler som passer til denne? Regner med at TA90 har mye til felles med denne, og ser at den ligner veldig på tz75 med det lange løpet, men jeg vet altså ikke.

 

Jeg er bare på jakt etter en rekylfjær i første omgang, men det er jo greit å vite hvor jeg finner resten, hvis behovet melder seg :-0

 

Noen som vet? All input mottas med takk!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...