Jump to content

terminfesta trening


pettern

Recommended Posts

jeg og flere til er medlemmer i biri skytterlag og benytter oss av bana der til trening, denne uka så var det ingenting på termin om at politiet skulle benytte bana,det er først neste uke som dem har reservert bana,og det er jo greit når det står der så behøver ikke vi andre og dra og kjøre bomtur, er fler ganger som vi har vært der og det pluttselig kommer flere dit også politiet og da kjøre vi felles ildkomando og det er ingen problemer med det. men når vi sivile kommer og det er 10-15 fra politiet som er der så er ikke samarbeids viljen stor. og når dem ikke har terminfestet bana så har alle medlemmer like stor rett til og benytte baneanlegget. neste uke har vestoppland politikammer reservert bana,lure da på om dem har tenkt og følge kalender eller om dem gjør som dem vil,det kan da ikke vi andre gjøre. jeg ble noe irritert når jeg kom dit i dag og dem hadde okkupert bana,når jeg absolut skulle trent for nm jaktfelt og sjekket at børsene og klikktabeller stemte. men sånn er det vel bare..

er ingen problem og samarbeid bare det går en vei tydeligvis :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...