Jump to content

Palmesøndag/ Revejakt ?


jølle

Recommended Posts

Er vel ikke 100% sikkert at du tar han Mikkel i natt.. Det skal jeg love deg :P

Mikkel driver her på åte vær natt men nå i det siste har det vært tåke de siste nettene.. :cry:

Men skal sitte i glugga i natt men det er en del tåke ute.. Og det at jeg ikke ser åte mitt er også noe dritt..

Grunnen til at jeg ikke ser åte er fordi reven har dratt det med seg bak noen busker så kan hende jeg skal ligge vedsiden av Garasjen på et berg i natt... Men det er jo no dritt fordi med liggeunderlag så bråker det som FAEN hvis man flytter på seg og hvis man ligger der uten blir man så jævlig blaut :lol:

Håper på og få tatt Mikkel snart!!!!

Det driver 2 rever her har jeg finni ut av :P den kvelden jeg skaut på den ene reven gikk den rundt og bjeffa etterpå og da fikk den svar av en annen rev et stykke unna.. Og dagen etter hadde det vært en rev på åte mitt....

 

Veit om et revehi men har ikke mulighet til og skaffe hihund og det er jo ikke lov til og røyke den ut..

Så ossen kan jeg få tatt reven da? sitte 5 - 10 meter unna hiet med hagle og vente på at han skal komme ut??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...