Jump to content

Engelsk springer spaniel (working) hann 8 mnd omplasseres


300kongen

Recommended Posts

Grunnet en noe "skev" start her i livet for en av valpene jeg hadde i fjor har jeg tatt tilbake en av disse jeg solgte, og er nå ute etter å omplassere han da min situasjon tilsier at jeg ikke kan ha han hjemme selv, dessverre. Hunden er født juli 2009. Valpen er ferdig vaksinert, chip merket og registrert i NKK.

 

Foreldrene til valpen:

Fantin's Sircus (etter SJ(j)CH Tobyhill Quickthorne og Fantins Loving Fafi):

Bestått politiets mentaltest for narkotikatjenestehunder

Godkjent jaktanleggsprøve, bevegelig prøve

1 premie, jaktprøve Del 1 (vann/spor), prøvevinner eliteklasse

HD A (fri)

Øyelyst u.a

 

Fantin's Urban (etter Iliadens Tyfon og Via-Edsbergs Anja):

1x2. AK på jaktprøve i 2008

2x1. og 1x3. premie i UK på jaktprøve i 2007

Gullmerke i agility 2008

HD A (fri)

Øyelyst u.a

 

Valpen er i fargen lever/hvit, og omplasseres til hundevante mennesker med tid og interesse for å vie litt ekstra tid til hunden i starten. Er det andre hunder i husstanden bør denne være godt voksen (valpen fungerer godt med andre hunder, men trenger å lære noe grensesetting). Ser også helst at han kommer til noen uten små barn, men er man klar nok i forhold til grensesetting er det ikke noe problem. Det er også en forutsetning at du er jeger/brukshundintr. Hovedintensjonen med dette er å finne et godt og riktig hjem til hunden da han har vist stor fremgang siden vi tok han tilbake.

 

Høres dette interessant ut, ta kontakt for nærmere informasjon om valpen samt årsak til omplasseringen fortrinnsvis via telefon xxxx.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har lyst til å tilføye at hundens farfar også er Svensk Jaktchampion. SJ(j)ch Iliadens Tyfon. og med kjennskap til hundens foreldre og forforeldre har han de beste forutsetninger for å bli en toppen jaktkompis.

Jeg har fulgt hunden de ukene den har vært tilbake og sett fremgangen. Det er en herlig hund og en vakker hund.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...