Jump to content

Versa Pod spørsmål


Kiwi

Recommended Posts

Jeg lurer på hvor man får tak i de trekantede metallføttene som noen ganger er avbildet på Versa-poder..? Utseendemessig er det et hav av forskjell på utseendet sammnelignet med gummiknotter... :mrgreen:

Det er sikkert praktisk på mykt underlag så føttene ikke forsvinner nedi også, for å ha en rasjonell grunn... :wink:

 

Har noen forsøkt å montere pinne til Versa Pod rett i fortreet på en McM A3 noen gang? Vil det holde? Grunnen til at jeg spør er at det naturlig nok blir lite gods igjen rundt pinnen, og vil ikke ruinere den.. Jeg er en smule lei den store klumpen som sitter på rembøylefestet, og skulle gjerne hatt tofoten lenger frem også.

Link to comment
Share on other sites

Har 2 stk rifler med McMillan A3 stokker der det er montert "pinne" i fortreet.

Det går greit det,men det er lite klaring til løpet,og som du nevner lite gods nede.

Mine piper er 20 og 22 mm i diameter forøvrig.

Er forresten en herlig befrielse å slippe den løsningen som sitter på reimbøylefestet.

 

Har holdt fint hos meg,ingen problemer så langt.

McMillan stokkene er solide de...

Link to comment
Share on other sites

Dette var flott!

 

Får bestille meg en slik pinne og la smeden få titte litt på det...

 

Ser at det er to typer Versa-pod ute å går? modell 52 og 72... Prisforskjellen antyder at dene ene er i 100% stål. Hva er brukbart av de to mht tung rekyl i ei tung børse som skal ut i felten der den får røff behandling? Er det helstålutgaver det de har på jaktdepotet og våpenloftet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...