Odd Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 God kveld! Har vært å sjekket mitt viltkamera som står ved en fóringsautomat for rådyr. Til min store forundring hadde automaten velvet, og all maten borte. Jeg så fort at elgen hadde herjet. Gikk hjem og sjekket hva som var på kameraet, og bl.a. var det en video av elgkalv som "drakk" melk av kua. Er det noen som veit hvor lenge kua har melk? Trodde den var vokst fra det innen nå. MVH Odd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesis Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Elgkalven skulle vel vært sluttet med morsmelk på denne tiden. Har hørt at den får morsmelk det første halve året noe som tilsvarer at den sluttet med melk rundt nyttår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanten Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Har også hørt ca. et halvt år, men for noen år tilbake skjøt jeg en "kalv" i los for hund. Under losen forsøkte den å die kua flere ganger, men det viste seg at den var en halvannetåring! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts