Jump to content

Samler patroner


Brumm

Recommended Posts

Hei.

 

Er det mange her inne som samler?

Er ikke så lenge siden jeg begynte å samle og kjenner ikke så mange som samler så jeg forøker her på Kammeret.

 

Er det noen som har patroner å selge/gi bort?

 

Siden jeg selv er jente så lurer jeg på om det er flere jenter her inne som samler?

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Det er endel her som samler patroner. Det er nok ikke så mange jenter som samler, har selv aldri møtt noen.

 

Et tips til deg, det finnes en samlerorganisasjon, S.A.R.A. De gir ut et blad noen ganger i året, og dette er interessangt å lese. Dette er hovedsaklig en Norsk forening, men har medlemmer fra flere land. Vi har også messer, der vi kan bytte, selge og kjøpe patroner. Kan også anbefale International Ammunition Association, her finnes det et forum som kan gi svar på det meste vedrørende patroner.

 

Har du forresten søkt om samlerlisens for patroner? Dette må du ha for lovlig å kunne samle på patroner du ikke har våpenkort for å ha.

 

Skriv gjerne litt hva du samler på, hva du allerede har, og send en PM med adresse, så skal jeg finne noen patroner å sende deg.

 

Det er en veldig interessang hobby.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...