Jump to content

Fellefangst av mår.


Ragnar

Recommended Posts

Ser på sporteikn at her er ein del mår i området eg bur i. Nokon av lesarane av Småviltjakt som driv med fellefangst av mår? Er heilt blank når det gjeld å ta vare på eventuelle skinn, men frå før har her vore ein del som tidlegare dreiv med pelsdyroppdrett, så ekspertisen på flåing/behandling er ikkje så langt unna. Er det nokon som spør etter mårskinn no, og om så er, kva ligg prisane på?

 

Nokre laushundar er ute og spring i det aktuelle området, så eg reknar med at eventuelle feller må settast noko høgt. Honning og hjarte av høns har eg høyrt nokon brukar til åte. Må fella varslast med oppslag nær ved?

 

Ragnar.

Link to comment
Share on other sites

Du finner mye om mårfangst i tråden som heter mårfangst, som du finner i delforumet fangst og feller. Det er også flere andre tråder med info om mårfangst der.

Det er mulig å selge mårskinn gjennom oslo skinnauksjoner, men noe særlig å tjene på det er det ikke.

 

Fellene må som du sier opp i tre, eller de kan bygges inn i kasse.

 

Som åte kan du bruke både kjøtt, fisk og ikke minst honning.

 

Mårfeller behøver ikke varsles nær ved, men fella må merkes med navn, adresse og tlf nummer. Og selvsagt plassers slik at under ikke finner den. Er det fare for turgåere kan det være lurt å skrive mårfelle, vær forsiktig e.l. på fella.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...