Jump to content

Gamo Shadow 1000


Skyttergutt

Recommended Posts

Skal fikse opp luftgeværet til broren min litt,sia han ikke har tid eller peiling sjøl.Så det jeg lurer på er om det går ann å spraye avtrekkersystemet og diverse andre ting med WD-40 for å forhindre rust.Kan dette eventuelt ødelegge pakninger vis det kommer i kontakt med WD-40 over tid,eller går det bra?Lurer også på om det går ann å få kjøpt pakninger,siden jeg tror pakningene begynner å bli litt dårlige.Kan jeg eventuelt få kjøpt dette på en Schou butikk eller noe lignende?Trenger også et fremsikte,siden det har blitt borte.Er det også å få kjøpt hos f.eks Schou?

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Bruker selv WD-40 på det meste av våpen, også luftvåpen.

 

Men er blitt advart mot at dette ødelegger pakninger over tid.

 

Nå er jo pakninger så mye rart, alt fra o-ringer av forskjellige bestanddeler til lærpakninger og gamle pakninger av Bitumen.

 

Vil tro at pakninger av Bitumen først og fremst er utsatt, da de vil løse seg opp over tid.

 

Men igjen pakninger er jo forbruksvare, og jeg vil tro de tåler en støyt eller to før de ødelegges eller blir ubrukelige.

 

Tror ikke Norske importører sitter med noe stort delelager når det gjelder Gamo, selv om det er en av bestselgerne deres i mange år.

 

Du kan kikke på denne Engelske linken, de sender raskt til Norge:

 

http://www.gunspares.co.uk/shopdisplayc ... 0&cat=Gamo

 

 

Hvis du bestille så kjøp gjerne ett par stempelpakninger og fjærer så har du i reserve, særlig gjelder dette fjærer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...