Jump to content

tysk jakterrier tatt av ørn


jegerjan

Recommended Posts

losen blei stille og på gpsen synte at hunden hadde stoppa opp. etter fleire timar venting så starta klatringen opp mot rastunga under haugmelen. hadde 42 meter igjen og såg da ørna prøvde å letta med hunden i klørne ,måtte gje opp , det er nesten loddrett rasområde, tispa veg ca 9 kg, så hadde ørna hatt muligheit å letta med 9 kg så hadde ho gjort det. terriern var opna opp i sida og ein del av innmaten var oppeten. eg veit ikkje kor mange hjortar som er skotne for den ekstreme terrieren men eg skal kunne gje ei navneliste på over 50 personar som har skote hjort for ho. no i haust so er da skote over 40 hjortar for ho, berre no i helga er det skote hjort for ho i 3 forskjellige kommunar,

alle som har mista hund for rovdyr eller rovfugel veit korleis tankar om framtidig møte med fanskapen skal enda. hevnen er søt

kvil i fred TERRI

Link to comment
Share on other sites

Tenkte på deg da jeg foret min TJT nå :( Forferdelig når sånt skjer. Han fikk litt ekstra kos i dag pga. det

 

Var det noe dekken på henne, eller bare et peileband? Ser andre som også har mistet for ørn, og tenker at jeg kanskje må tenke i retning orange dekken hvis dette kan hjelpe. Kanskje har det noe for seg, kanskje ikke

Link to comment
Share on other sites

Fy pokker so gale.

Sansynlegvis den beste eller ein av dei beste tyskjakterrierane etter hjort.

Har sett ho i aksjon, der ho ikkje finner hjort, gjere nokk ingen andre det heller.

Forferdeleg når me ikkje skal føle oss trygge pga slikt.

 

Skjønna godt at folk får lyst å skyta slike dyr, når det er so mange som her i sogn no.

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...