Jump to content

Import av Rifle


Pumpkin

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg er på utkikk etter ei ny rifle, og i den anledningen så har jeg begynt å se etter våpen fra sverige\danmark osv.

Og da lurer jeg på hvordan det er med tanke på import\toll, Prisforksjeller fra Norge og andre land ?!

våpen får jo ikke sende komplett i posten, så vil rifla bli sendt i to partier, eller må man selv dra å hente den?

 

 

Noen sider jeg burde undersøke?

Og er det noen tips om en bra rifle i kaliber 6.5x55?

 

Har planer om å bruke ca 20 000 - 30 000.

 

 

Takk for alle svar.

Link to comment
Share on other sites

Du burde klare å få labbene i en knallgod rifle og meget god optikk innnefor det budsjettet innad i norge.

 

Søk gjerne litt i forumet så vil du finne mye mer informasjon om importere våpen. Det tilkommer 25 % moms på varen når du tar den inn i Norge, men det er ikke noe toll utover det.

 

Anbefalinger er vanskelige men jeg liker Sauers 202 med mulighet til å bytte løp til andre kalibere. BLaser er også en god lsning.

Link to comment
Share on other sites

Du burde klare å få labbene i en knallgod rifle og meget god optikk innnefor det budsjettet innad i norge.

 

Søk gjerne litt i forumet så vil du finne mye mer informasjon om importere våpen. Det tilkommer 25 % moms på varen når du tar den inn i Norge, men det er ikke noe toll utover det.

 

Anbefalinger er vanskelige men jeg liker Sauers 202 med mulighet til å bytte løp til andre kalibere. BLaser er også en god lsning.

 

Joda, har funnet en herlig Heym og en Sauer som frister litt, men om det hadde vært penger å spare på disse i feks sverige, så hadde jeg jo heller bestilt derfra :)

 

Noen som har erfaringer med handel fra utlandet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...