kjutte Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Hei:) har ein remington 770 for tida, og vurderer og kjøpe meg to fot. men på 770'en så er reim festene, festa på tvers gjennom våpenet, sann som her http://www.remington.com/products/firea ... el_770.asp så eg lure på om det rett å går an å sette to fot på ditte våpenet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WinchesterM94 Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Nå er jeg ikke helt 100% sikker men ca 95% sikker og jeg tror ikke du kan montere 2fot på de reimbøylene. Men borrer du ett lite hul og kjøper en reimbøyle med spisstreskrue kan du sette i den og montere 2foten i den. Hordan er du fornøyd med børsa ellers? Presisjon og funksjon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjutte Posted October 7, 2009 Author Share Posted October 7, 2009 Hmm.. ok takker for svar skal sjå litt på det. Presisjonen er god, har iallefall ikkje hatt noko problem med det. Lademekanismen kan være litt treig til tider når du skal f.eks ta ut skudd/patroner ut av den, eller sette inn igjen bolten etter du har tatt den helt ut av løpet. ellers så har eg hatt veldig lite problem med den:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts