k98 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 har prøvd å få tak i en lanber caps+jakkemerke men det viser seg å være vanskelig scou som er imp på lanber kunne ikke skaffe noe sånt.men er det noen her på forummet som har noe sånt liggende eller vet hvor jeg kan få tak i en slik caps+jakkemerke hadde vært supert.mvh ken t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 Har også vært ute etter Lanber caps... Gjerne signalfarget.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k98 Posted September 25, 2009 Author Share Posted September 25, 2009 ja jeg og men ser ikke ut til at det er noen som har en slik ligende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flaskepost Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Ingen som vill ha noe sånt hoho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beech Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Har et par browning capser du kan kjøpe ! "The best there is" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind_ad Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Du kan kjøpe ekte lanber caps her: http://lanber.en.ec21.com/Supply_Antist ... 94538.html De er til og med antistatiske. ahahaha Edit: Men fra spøk til alvor.. Jeg har selv en Lanber hagle, så jeg sendte en mail til lanber nå og spurte om det var mulig å få tak i slike caps. Poster svaret i denne tråden når det kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k98 Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 hei.hørtes bra ut. her er noen spøkefugler her på forummet hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind_ad Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Svar fra Lanber: Dear Mr. Drablos, We regret to inform you that we have any advertisement articles. Sometimes some of our customers they made some publicity articles, and maybe you can get it from them. Regards, Manuel Santos Så, lite hjelp å få der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts