.475 A&M Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 (edited) Hei. Noen som tilfeldigvis skulle ha liggende en slik klo fra en montasje, klarte og knekke min. Gjelder den fremre montasjen visst det er noen forskjell på det. Edited September 13, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kristian Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Hva slags Sako montasje snakker vi om Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.475 A&M Posted September 13, 2009 Author Share Posted September 13, 2009 Glemte og skrive det men er den orginale montasjen fra sako Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kristian Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Det sier meg fortsatt ikke noe, jeg har tre ulie orginale Sako montasjer liggende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako75 Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Mener du den biten som sitter rett innforbi skruen, der du setter montasjen fast i børsa? Skal sjekke. Mulig jeg har liggende et par ubrukte montasjer. Men får ikke sjekka før i morra. Bor ikke du i Lyngdal? Jeg er ikke langt unna evt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.475 A&M Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Ser ut til at du skjønner hva jeg mener sako75. Bor i Lyngdal ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako75 Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Skal si fra om jeg har liggende noe. Sier fra i morra kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sako75 Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 Har sendt deg en PM, men du har kanskje ordnet deg? Bare å si fra hvis du trenger denne kloa enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts