Kenny Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Har leeenge gått og vært sugen på noe å skyte på lange hold med, og har sikla på litt forskjellig, men nå er ikke budsjettet mitt så høyt for tiden, så jeg har snuset litt på enkeldsudds børsa Encore, i kaliber 300 Win Mag. den har 28" pipe, samt ingen låsekasse, kikkerten skrues rett i løpet, så her burde det være potensiale for serriøse samlinger. Får en hyggelig pris på børsa med En Fujinon kikkert påmontert, men jeg har jo en Zeiss 6-24X72 på kråkebøsja, så er mulig de får bytte plass. Noen som har formeninger om valget, eller erfaringer å dele? http://www.wingevapen.no/index.php?id=3925 De har en liggende med mitt navn på, så nå må vi bare vente å se hva sherrifen sier. Håper å få vært med på noe skyting i vinter på druge hold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peacemaker Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Høres jo ut som en grei deal det! Jeg har tenkt å prøve litt langhold med min Encore i 7mm-08. Den har 24" pipe. Encore er gromt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts