Jump to content

Veps vs hund


christianj

Recommended Posts

Har en foxterrier på snart 6mnd som er blitt stukket i underleppa, etter det vi ser. Hun kvein til og gikk i buret. Så at hun hovnet opp i underleppa etter ei stund. Nu er hun veldig slapp etter min mening. Nu vil hun bare sove.......

Bør jeg oppsøke dyrelegen?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hunden min tilbrakte nær ett døgn under overvåkning hos dyrlege når hun var valp. Hun ble stukket av en bie. Hevelsen var knapt noe å snakke om, men hun gikk i sjokk og måtte behandles for dette. At det var noe alvorlig i veien med henne var lett å se. Hun skalv ukontrollert og kunne ikke sette beina under seg.

Så det lønner seg å holde øye med hunden etter et stikk.

Jeg regner med at dyrlegen greit kan vurdere tilstanden ut fra dine beskrivelser på telefon.

Link to comment
Share on other sites

Trur det går bra...... virker som om det ikke blir mer hevelse nu, hun har en halv golfball under huden på haka :lol: Men guttungen fant fram en ball og begynte og leke litt med henne, og nu ser ut som om hun har glemt hele vepsen..... :D

Får heller følge litt mer med i kveld.....

Link to comment
Share on other sites

Var hos dyrlegen med Foxhoundvalpen min i forrige uke da jeg tror hun ble stukket av en veps , uten at jeg så det skje. dette var over ene øyet og hun hovnet slik opp at det nesten ikke var mulig å se øyet. a jeg skulle forbi dyrlegen så stakk jeg likegodt innom. Valpen ble gitt sprøyte slik at hun sovnet og øyet ble renset , etter det var det øyedråper og antibiotika. Går bedre nå , men fremdeles ikke helt bra , allmentilstanden så jeg ikke noe på , meget aktiv kan man si :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gikk helt fint utpå kvelden her.......Vepsen er glemt(nesten) og full fart hele tiden.

Men det ser derimot ut som om vepsen har klart å få litt respekt hos den unge frøkna....hver gang hun ser en veps så hopper hun opp og følger djevelsk godt med på hva den foretar seg, men hun rører den ikke :lol::lol:

Må se om ikke det blir tid til å komme utover i neste uke en gang for å hilse på valpen din!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...