Jump to content

Tanfoglio Combat Sport - erfaringer?/ekstrautstyr?


tommyr

Recommended Posts

Hvilke erfaringer har dere med Tanfoglio combat sport 9x19 (sølv) ?

Dette blir min første pistol, så er spent på å høre hva jeg bør passe på.

 

Jeg er litt redd det ikke er så mye tillegsutstyr til denne, da jeg ikke ser noen rails på den.

Har dere noen ide på hvordan jeg får på f.eks sikter o.l., er det mulig på denne modellen?

Google hadde ikke noe skikkelig svar, er jeg unøyaktiv med modellnavnet mon tro?

 

- tommy

Link to comment
Share on other sites

Hadde en Tanfoglio combat blånert for 2 år siden.Denne hadde justerbart sikte .Kjempegodt våpen,gode sikter godt avtrekk.Skaut mye med den (5000 pluss)aldri noe tull.Kjøpe en polygonrifflet pipe og monterte singel avtrekk på den.Polygon pipa ga god presisjon med støpte kuler.

Solgte den og kjøpte en S&W 5906.Blei aldri helt venn med avtrekket på denne.

I dag kom erstatninga.En meget lite brukt Tanfoglio ultra match!Var og testskaut i dag og funksjon og presisjon er utmerket.Tror ikke du får noe bedre våpen i denne prisklassen.En kompis har en combat sport stainless,og han har brukt den mye (10 000 +).Han kjøpte den brukt.Ingen problemer av noe slag.Jeg har også hatt CZ 75 .Tanfoglioen er en kopi av cz,n men er laget mye bedre med hardere herding i stålet og tettere tilpassing av delene.Slitasje merker kom mye raskere på cz,n.Har bare positive ting å si on Tanfoglioen.

Foresten ,noen som har bruk for en S&W 5906?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...